Balanceren in een veranderende werkomgeving

Timemanagement voor de moderne secretaresse

De snelle veranderingen in organisaties maken dat het werkveld als assistant verandert. Dat roept vaak meer vragen dan antwoorden op. Spoken onderstaande vragen je ook wel eens door het hoofd?

  • We ‘moeten’ steeds meer en de werkdruk lijkt steeds verder toe te nemen. Welke keuzes maak ik? Welke keuzes maken we als team?
  • Digitalisering: hoe vind ik de tijd om alle ins en outs te leren van de diverse tools?
  • Ik heb het gevoel dat ik altijd achter de feiten aanhol en ik voel mij niet altijd gehoord, hoe kan ik dat veranderen?
  • Alle managers willen iets anders, maar dat beperkt ons team in het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, hoe gaan we hier mee om?

Wat kan jouw bijdrage hierin zijn en hoe kun je hobbels die je ongetwijfeld tegenkomt samen met je collega’s en je manager(s) oplossen?

Scroll naar top