Het succes van bestuurssecretariaat Gemeente Zwolle

‘Het invoeren van het dienstverleningsmodel frontoffice/backoffice zal leiden tot kostenverlaging en opbrengstverhoging’. Het is één van de uitspraken die ik deed in mijn boek ‘Groeien naar lean & meaningful management support’ (2014). Al een tijdje wist ik dat het bestuurssecretariaat van Gemeente Zwolle ditzelfde dienstverleningsmodel succesvol toepaste. Dus maakte ik een afspraak met Jeanet van Pieterson en Henriëtte van der Vegte om te vragen naar hun ervaringen. In het interview kun je lezen hoe zij op een innovatieve manier en met veel plezier samenwerken.:

 

Interview: Het succes van bestuurssecretariaat Gemeente Zwolle

 

Wil jij ook een keer je verhaal delen? Neem dan contact met mij op, ik kom graag bij je langs! Contact opnemen kan telefonisch: 06-38254394, via e-mail: info@quadrantadvies.nl of via ons contactformulier

 

Annemarie de Martines

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top